Reunited

Assalamualaikum. Hai.

Ye, nampaknya perangai malas hapdet blog tu datang balik so here I am setelah hampir dua bulan procrastinate. Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini jugak, aku mengambil kesempatan susun sepuluh jari untuk memohon maaf kalau kalau ada antara tulisan aku dalam entri sebelum sebelum ini mengguris hati kalian pembaca. Sesungguhnya aku sebagai penulis amatur dan pemalas kesilapan dalam tulisan itu tak dapat dielakkan.

As stated dalam tajuk entri ni, aku reunited dengan member rapat zaman uni setelah hampir dua tahun tak jumpa berempat dengan agak lama (doblasjam). Lama jugak merancang nak jumpa tapi tak jumpa masa yang sesuai tapi akhirnya dapat jugak kata sepakat untuk jumpa kat Perak sebab Perak tengah tengah antara Perlis dan Shah Alam so stategik la kan.

Bukak posa kat Aeon Klebang dengan pikiran tak ramai kot orang bukak posa kat mall. Alih alih semua restoran penuh booking bukak posa. Tapi nasib baik ada jugak tempat kat Nandos. Kira bonus untuk aku sebab dah lama sebenarnya nak try lahap Nandos. Midnight tengok Now you see me 2 lepas tu balik. Macam macam jugak yang diborakkan sampai tak tidur pun malam tu. Pukul patpagi terus gerak mamak (lama gila craving roti cheese) untuk sahur. 

Tak sabar plan untuk jumpa lagi lepas ni. Harap hubungan persahabatan ni kekal ke akhir hayat. Hiks. Jiwang lak.

Reunited with friends

Reunited with friends


2 comments:

  1. Kita bila pulak nak reunited?? ��

    ReplyDelete
  2. smoga hubungan yg terbina kekal berpanjangan..

    ReplyDelete

@aliaamie